tisdag 13 december 2011

Mino

Asså guuud den här dagen...!! Ni skulle bara veta... asså ni bara måste läsa det här inlägget, det var så jävla pinsamt!! :O 
          Jag vaknade imorse av att klockan inte ringde. Sen såg jag att klockan var tolv, halva skoldagen hade redan gått, så tyckte inte det var nån idé att åka dit. Jag funderade på vad jag skulle göra, och tillslut kom jag på världens bästa idé: jag skulle sms:a en jävligt het kille som vi kan kalla för K. Han är så jävla snygg och rolig! :D Iaf, jag sms:ade honom och frågade om han ville träffas. Han skrev att han var i skolan, men efter en stund lyckades jag övertala honom om att sticka därifrån och va med mig ist. 
          Så efter typ en halvtimme ringde han på dörren. Innan jag öppnade frågade jag "Vem är det?" Han svarade "Justin Bieber." Där fick jag en chock. Justin Bieber på MIN trappa, utanför MIN dörr?! Jag bara "Vafan?! Dra åt helvete då!" Jag slängde upp dörren, och då hörde jag ett skrik. Jag hade slängt upp dörren rakt i ansiktet på K! Shiit va pinsamt! Han blödde näsblod. "Shiit förlåt, förlåt! Kom in så hjälper jag dig," sa jag. 
          Vi gick in i badrummet och jag hjälpte honom att tvätta bort blodet. Sen gick vi in på mitt rum och satte oss på sängen. Jag flyttade mig närmare honom. Han log mot mig. Han var så jävla sexig att jag helt enkelt inte kunde låta bli att kasta mig över honom. Han verkade inte ha nåt emot det, och vi... tja. ni förstår nog vad vi gjorde. Just när vi höll på som mest öppnas dörren och min pappa kommer in! Visste inte att han skulle komma hem på lunch.  Alla började skrika och han bara sprang ut! Fyfan va pinsamt asså.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar