tisdag 6 december 2011

Mino

Asså guud Emmie! Jag ska asuierfhvnpaåpsdcgh strypa dig! Vi var visst ihop! Man ska inte lyssna på en massa falska rykten hela jävla tiden! Vi var ihop i fyra månader ju! Bara att vi inte skyltade så öppet med det, som vissa andra gör... Han var den bästa killen jag nånsin haft, så det är därför jag har svårt att släppa honom. Och dessutom var det inte han som gjorde slut, det var jag. Jag vet att det låter konstigt, men jag gjorde slut för att han var otrogen mot mig, med min värsta fiende! Även om jag älskade honom jättemycket, och fortfarande gör det, så kunde jag inte förlåta honom för det han gjorde. Det är lite komplicerat, men så var det iaf.
          De första veckorna ringde han och sms:ade typ 24/7, bad mig att ta tillbaka honom. Men jag gav mig inte. Inte när han hade legat med den där jävla äckliga bitchiga horan. Jag skulle aldrig kunna röra honom igen. Jag har saknat honom som fan varje minut sedan vi bröt upp, har mått skitdåligt över det, och gör fortfarande det. Jag försöker dölja det så bra jag kan. Typ fejka några leenden här och där och festa lite, så blir allt bra... nej, jag mår inte alltid så bra. Men det går upp och ner, ibland är jag på topp, skrattar och festar och håller på, och ibland ligger jag hemma och gråter. Kalla mig cp-störd och mongo eller vad ni vill, jag har svårt att gå vidare. That's the way it is. Men som tur är så har jag mina underbara kompisar, andra killar, och er läsare såklart! Ni är bäst! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar