lördag 10 december 2011

Mino

Nämen tjenare mannen! ;) Detta är Minos kompis Thea :D Jag blev inspirerad av Emmie, som skrev ett inlägg om massa saker man inte visste om Lizzie, Mino, Mellanie och Alyss (dock en del som inte stämde;). Så jag tänkte göra ungefär samma sak, men såklart med andra grejer, sanna grejer! 
Tre saker du inte visste om...: 

Lizzie: 
1. Hon är skiträdd för katter, asså riktigt jävla rädd. Hon typ börjar skrika och springer iväg eller gömmer sig om hon ser en katt. Hon vågar inte ens komma hem till mig eftersom jag har en katt. 
2. Ganska ofta händer det att hon tar tandkräm på hårborsten istället för tandborsten och börjar borsta håret med den, händer speciellt när hon är bakis. 
3. Ibland tror hon sig förjävla mycket. Hon tror typ att hon äger allt och alla, att allting kretsar kring henne. 

Mino:
1. När hon är ensam och tror att ingen hör, sjunger hon ashögt för sig själv. Jag har hört det en gång, och det är inget jag vill göra igen. Tro mig. Mina öron sved i en vecka efteråt. 
2. Hon har haft ätstörningar. Vet inte riktigt om hon har det längre, men hon blir väldigt emo-aktig ibland, när hon typ mår dåligt över något, så tar hon ut det på maten och så. Hon tycker att hon är tjock, fast det är hon inte alls. 
3. Hon har haft sex med femton olika killar. (Varning - för mycket information om det ibland!;) 

Mellanie:
1. Hennes idol är Justin Bieber, men det vägrar hon erkänna för någon annan. Hon är helt galen i honom! 
2. Hon är smartare än vad man kan tro, i alla fall om hon använder sin hjärna, vilket inte händer så ofta. 
3. Hennes pappa väger 200 kg! :O

Alyss: 
1. Hon hatar pepparkakor, och det måste hon påpeka precis hela tiden. Irriterande. 
2. En gång körde hon på en grävling med sin moppe. När hon gick och kollade hur det hade gått med den bet den henne i handen, och hon sparkade på den och skrek "Jävla grävjävel!" 
3. Innan hon går och lägger sig tvättar hon bort sminket, och sminkar sig igen! Bara för att vara förberedd om det skulle komma en kille eller så. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar