tisdag 6 december 2011

Lizzie

Chachaaa! Detta är Emmie. Lizzies underbara bästa vän!! Lizzie var så gullig så hon lät mig att göra ett inlägg i denna bloggen :DD Jag vet inte riktigt va jag ska skriva, men jag vill säga att jag verkligen älskar denna bloggen och att jag följer den :D Jag suger på att blogga :( Jag hade en blogg en gång men fick bara typ 30 läsare totalt på ett år så jag sluta :(
Jag kollade denna bloggens statistik, för att se hur många som läser den varje dag "hur populär" den är. Å jag vet att alla dom här fyra tjejerna har fått det att låta som om det är typ flera miljoner som läser den varje dag. men nu ska jag faktiskt berätta att det faktiskt bara är ca 1000 varje dag. Där blev ni förvånade va?
Lizzie kommer döda mig när hon får reda på att jag skrev detta....
Jag tänker berätta lite saker om dom är fyra tjejerna som ni kanske inte visste:

Lizzie: Världens player! Festar varje helg och raggar på varenda kille hon ser! Fast det visste ni kanske redan? Hon har ett par tofflor med nasse, ni vet grisen i nalle puh filmerna? Hon äter alltid äcklig havregrynsgröt till frukost. Om hon inte sover minst nio timmar blir hon värsta grinig. Hon använder ALLTID stringtrosor och stringbikini för att få uppmärksamhet av killar...........

Alyss: Hennes mamma sminkar alltid hennes ögon varje morgon för hon vågar inte ta på mascara själv.... Är aldrig med på gympan, för hon vill inte att sminket ska börja rinna.

Mellanie: Hon är förälskad i Pig Face även fast hon inte vill erkänna det. Hon pluggar skitmycket för hon vill få bra betyg i skolan. Men lyckas aldrig få annat än ig. Hennes föräldrar typ hatar henne för det, dom ville att hon skulle ta över deras företag.

Mino: Känner inte henne så bra, men jag vet att hon är jätteledsen över en kille. Egentligen  var dom inte ihop, enligt rykterna, men Mino envisas ändå med det. Han vill verkligen inte ha henne med hon fortsätter ändå att kämpa fast det inte är nån ide. Hon brukar inte dricka, men låtsas ändå som om hon är världens partytjej ibland! ;)

Goa tjejer detta asså! ;)<3<33<<3<3<3<3<33 PUSS PÅ ER! Lovar att er blogg är mer populär efter detta ;) Och om ni tar bort detta inlägg så ska jag lägga ut den där bilden jag har på er (den som är så fiiin) på min fb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar