söndag 25 december 2011

Alyss

Min Julafton ägde! :D Hoppas alla andras gjorde det med ;) Förutom bitchen jag slogs med på förra festen, fyfan hoppas hon fick fula strumpor i julklapp! :O

Jag fick: En ny hårblås, en ny plattång, 3 parfymer, en iphone 4S, fastän jag precis köpte en ny Samsung, nu har jag 2 mobbisar! :D Lite kläder, och presentkort på Gina tricot, Vero Moda och Bik Bok, ett skiiiitsnyggt armband, några olika örhängen och 2 halsband, en ny kamera, nya hörlurar, "Just Dance 3" :D :D :D, En Bok :S (Wtf liksom, vad hade min moster tänkt att jag skulle göra med den? :S) 2 cd-skivor, en aaas snygg Louis Vittoun väska som  jag önskat forever, så det var på tiden att jag fick den! :O 3 par skor, som jag valde själv, nagellack 5 olika färger som jag fick av min söta kusin Ida, Tack Ida! :) Och en morgonrock, och mysiga tofflor, och aaah, massa mer! :D
Men fick mindre i år än förra året :( Blev faktiskt lite besviken. Men det viktigaste med jul är faktiskt att hela släkten är tillsammans! :DDD Min mamma o Pappa är typ aldrig hemma, för dom jobbar lite överallt i andra länder och så, så älskar att dom  är hemma nu! :D Min underbara bror gav mig söta hjärt-örhängen btw :D

pusshej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar