måndag 19 december 2011

Mino

Idag fick det bli skola igen... inte långt kvar till jullov nu, så vi bara chillar typ (y) Snart blir det att göra julgodis med min supergoa kusin Patricia! Love ya <3 Vi ska göra knäck, apelsinkola och "snöbollar". Mums :) Undrar hur jag kommer se ut efter jul... får träna hårt och gå på diet. Man vill ju inte se ut som en fet julgris, det är inte sexigt alls :P Får se om jag kanske återkommer med schema över mat och träning och så. Folk kommer bli provocerade, men det skiter väl jag i. Jag är ju ingen jävla Kissie direkt.
          Imorgon ska jag träffa Kevin, ni vet han som jag skrev om igår. Har ju bara träffat honom en gång (när vi gjorde det på festen), och sms:at idag, så det ska bli spännande. Gillar verkligen honom... En riktig godbit! Rolig, gullig och snäll är han också. Och rätt biffig :D Yummy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar