måndag 12 december 2011

Lizzie

Har det superduper bra här i Thailaaaand<3 Love this place <3 Thailand in my heart <3
Hihi :D
Min älskade fina vän hälsar till er också ;) Hon är lite otålig så jag hinner inte skriva så mkt. Tyvärr. Men iaf idag så friade en Thai till mig! Han var värsta söt med dom bruna ögonen. Han liksom ställde sig på knä framför mig och bah: "Vill du gifta mig med mig hottie?" Fast på engelska..... Och han sa aldrig "hottie" men jag vet att han tänkte det! För jag såg allt hur han kollade in min perfekta kropp........ Jaja, jag sa att jag skulle tänka på det. Ville inte såra den sötnosen. Men liksom, varför skulle jag vilja gifta mig med honom? Han har no money :S Så om han frågar mig igen imorgon så måste jag krossa hans hjärta......... snyft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar