onsdag 7 december 2011

Mino

Är bara såå avundsjuk på Lizzie som är i Thailand! Fyfan säger jag bara :( Hoppas du har det bra gumman! <3 Men ofta man kan åka skidor där nu liksom? Det är väl lite för kallt för det, det är ju december! :O Men aja, snart jul iaf :) Härligt med jullov, slipper skolan, med läxor, prov och skit. Kommer få IG i matte, I'm pretty sure about that :P Haha mamma kommer döda mig... Fast det hoppas jag att hon inte gör, för vem ska ta över min del av bloggen då? Precis, ni fattar problemet va? För det är verkligen ett stort problem om alla myrslokar i hela Sverige utrotas... hade vart jävligt synd.
          Ni har förmodligen läst en del om min saknade ex-kille, har gråtit en del över honom och så, som jag t.ex. skrev om i mitt senaste inlägg. Jag funderar på att förlåta honom... fast jag vet inte. Skulle ni kunna förlåta eran pojkvän efter att han legat med din värsta fiende, som dessutom är en riktigt jävla äcklig bitch? Har bara känt mig äcklad av honom sedan det... men jag älskar honom fortfarande (som ni nog har märkt), så jag vet inte riktigt. Nej, jag kommer nog aldrig göra det, men jag saknar honom som in i helvete! Vill bara vrida tillbaka klockan! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar