torsdag 29 december 2011

Alyss

Hej, trogna bloggläsare :) Jag är lite ledsen idag, jag bråkade med min storebror Andreas idag. Han är 23, vi står varandra så jävla nära, sjukt verkligen, vi berättar allt för varandra och hänger med varandras kompiasar osv. Det beror troligen på att våra föräldrar vart borta och jobbat så mycket under hela vår uppväxt och så :P De har ju oftast bara vart hemma varannan helg eller liknande.
      Anledningen till att jag och Andreas bråkade var att han fick reda på att jag regelbundet legat med en som vi kan kalla V, jag träffade V på en fest, och min bror gillar INTE honom, V är ett år äldre än min bror och ah, han har ett rykte om att vara värsta playern och så, men jag gillar verkligen V, han är sjukt snygg, rolig och han ställer upp för mig om jag behöver sjuts eller nåt :D

Så ah, jag är rätt ledsen nu :/ Jag älskar Andreas, han är min storebror <3 Men jag tänker inte sluta vara med V bara för att Andreas inte gillar honom! :S
Många av mina "kompisar" genom tiderna har varit kära i Andreas, och han har strulat osv, med några av dem och jag har inte blivit sur på honom för det! Visst Andreas ser jävligt bra ut för att vara en storebror, men jag förstår ändå inte hur mina kompisar kan gilla honom :S
Men iaf,  Andreas blev så jäävla sur på mig, han skrek på mig aslänge, och sen ringde han upp V och skrek på honom med typ: "Ge fan i min lillasyster, jävla äckel!" "Jag ska döda dig ditt jävla as!" "Om jag hör att du ens rört henne, eller knullat henne igen blir det fan inte kul för dig" Massa såna grejer sa han! :O Så jävla pinsamt, jag blev så sjukt sur, och skrek på Andreas, och han skrek på mig, och det blev helt kaos.

Han drog ut, jag vet inte vart, så nu är jag ensam i huset :( Jag skickade ett sms för en stund sen (Kom tillbaks, om du sticker till V****** och pratar med honom dödar jag dig) Han har inte svarat :(

Jag funderar på att ringa nån men jag pallar inte, jag kan INTE ringa V, då blir det bara värre, och nä, jag pallar inte helt enkelt.

Nu ska jag se på en film och försöka somna, drar på mig Andreas gamla t-shirt och kryper ner i sängen, godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar