tisdag 13 december 2011

Alyss

Tjo ;) Jag heter Emma och är Alyssas kompis :) Nu har hon TVINGAT mig att gästblogga och skriva om Alyssa och dom andra (Bara för att dom andras kompisar gjort det), men visst det kan nog bli kul ^^

Alyssa:
Positivt¨: Hon är sjukt rolig och säger alltid sjuka konstiga grejer som får en att skratta :D Hon är en av mina bästa "fest-vänner", men det går även att prata med henne, (När hon är nykter) ;)
Negativt: Hon måste ALLTID ta på nytt läppglans var 5:e minut eller nåt, även fast hon inte behöver det -.- As jobbigt när man typ har bråttom och hon bah: "Nej, vänta jag måste ta på läppglans!"

Mino:
positivt: Jag känner henne inte så bra längre, fast vi gick på samma dagis när vi var små! :D Hon kan vara lite tyst och nedstämd i skolan, men på fest är hon jätte rolig! xD Hon har en grymt läcker skinn-jacka. Efter att hon gjorde slut med sitt ex (dryg jävel), så har hon fått ett slamp-rykte, typ att hon haft sex med halva skolan, men sånt lyssnar jag inte på! :)
negetivt: att jag inte känner henne så bra längre, och att hon kan vara lite tyst och tråkig när hon är nykter (Som tur är e hon inte det så ofta )

Lizzie:
Positivt: Hahaha, trodde hon var värsta bitch/hor/slampan första gången vi träffades, men nu känner jag henne och hon är så jävla underbar! xD Hon gör alltid bort sig, så hon är kul att skratta åt (speciellt på fyllan) Hon har alltid massa olika killar på g, och har säkert haft 1000000 pojkvänner, hon har en så sjukt gullig mössa och vantar (Dolce & Gabana) och så in i helvete snygg Gucci-väska! :D hon kan verka lite översocial, men  när hon lugnar ner sig när man är ensam med henne :)
Negativt: hon har typ aldrig med sig mobilen när man ringer eller smsar henne, så får man nästan aldrig svar :( Och ibland känns det som hon tar alla snygga killar man spanat in :/

Mellanie:
Positivt: Vi känner inte heller varandra så mkt :/ Men det kan vi ändra på! :) Vi har ju faktiskt träffats en del gånger! :) Hon har alltid så fina kläder, ibland lite väl mycket urringning, och liiiite för kort kjol, men det är snyggt på henne! ;D rawr ;)
Hon är så bra på att sjunga, helt grym! :)
Negativt: Att vi inte känner varandra så mkt :( Och att du inte kom på Oscars fest i helgen, för det var så kul ju :( Synd att du var sjuk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar