söndag 18 december 2011

Mino

Asså shiiieet gaaaaalen cp-helg asså! :O En del minnesluckor från fredagskvällen/natten, vaknade upp på lördagen på nån jävla parkbänk som en fucking alkoholist! Så jävla kallt var det. Vaknade av att det var en gammal gubbe som tafsade på mig. Tror jag råkade krossa hans näsben. Ooops. Jaja, shit happens.
          När jag hade sprungit därifrån fort som fan gick jag in på Ica och köpte tuggummin för det smakade skit i munnen (man kan ju undra vad som har varit där...?;) Sen gick jag hem, tog några tabletter, drack vatten och somnade en stund. På eftermiddagen tog jag en liten promenad, sov/dog lite till och sen på kvällen var det ju självklart fest igen! Som jag skrev så såg jag honom där... jävla fucking blondinhelvete där asså. Ska fan döda henne. Varför kunde det inte ha varit jag? VARFÖR?! FML!!!
          Som jag skrev så stack jag därifrån efter det, sprang iväg. Lungorna värkte av kylan och det smakade blod i munnen. Orkade inte springa längre, jag grät för mycket. Jag klättrade upp på ett berg och ställde mig längst ut på kanten. Tänkte hoppa, men det visade sig att två av mina bloggkompisar hade följt efter mig. De övertalade mig att inte göra det. En stund senare... hade jag fått i mig en del zaft... och gick (stadigt...) fram till en snygg kille som jag inte ens kände och kysste honom! Han kan inte heller ha varit direkt nykter för han fortsatte, och fortsatte... och.... Ja, precis.
          Men det var någonting annorlunda den här gången, med den här killen.  Inte bara one night-stand liksom... det var nåt mer. Jag trodde inte att jag skulle kunna bli kär i någon igen, inte efter honom, men nu är jag inte säker längre. Fick hans nummer iaf, så kommer nog sms:a och så en del med honom, ni får följa den this lovestory! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar