lördag 21 januari 2012

Mino

Haha lite spännande för er läsare att följa det här inbördeskriget ;) Men aja, tänker inte skriva ett inlägg om det iaf, utan låter det va som det är. Det blir bättre så. Orkar inte bry mig mer.
          Har varit och solat idag, vill bli bruuun och fin! Shoppade lite sen och käkade på Subway :) Mumsimumsi <3 Nu ska jag snart iväg, väntar på min kompis som ska hämta mig med sin bil. En jävla ful gammal Ford haha. Men den duger ;) Vi ska ha myskväll bara vi tjejer med film & godis & prat. Behöver en lördagskväll utan sprit nu känner jag, min kropp hänger inte riktigt med. Har ju varit sjuk nyss, magsjuka... inte trevligt alls. :(
          Btw här ska jag svara på några av alla de mängder med frågor som kommer in till mig. Shiit va alla är intresserade av mitt privatliv då! XD
1. När hade du din första fylla?  - Jag var väl 13 tror jag.
2. När blev du av med oskulden?  - Eh... i början av sjuan, eller på sommaren där.
3. Vilken är din favoritmat?  -  Pizza tror jag, men bara om det är på en bra pizzeria.
4. Vad tycker du om Kissie?  - Hon är så inihelevets snygg! Och smart och allt, typ perfekt ju! :O
5. Hur ser du ut?   -  Tja asså, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva... det är ju trots allt en anonym blogg menmen... ca 1,65 lång, jag har typ ljusbrunt hår med blonda slingor, blågröna ögon, är väl rätt smal men har ändå bröst, börjar bli ganska brun... räcker nog så haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar