fredag 13 januari 2012

Mellanie

Jag har hört av många att dom undrar hur det gått för mig och Pig face. Och ja, jag kan ju säga såhär, vi pratar inte längre! :D Han var ju bara så jobbig..... Men nu har han hittat en annan ful tjej som passar han perfekt! 
Sista gången vi sms:ade:
Pig face: "Hej sötaste :)<3!"
Jag: "Hej fulaste"
Han: "Jag vet att du vill ha mig"
Jag: "Fan heller"
Han: "Taskig du är"
Jag: "REDAN BÖGJÄVEL"
Han: "Älskling, jag tror det är bäst att vi gör slut. Det funkar inte mellan oss"
Jag: "Vi var ALDRIG ihop!"
Han: "Sluta förneka det gumman <3"
Jag: "................. Äckel"
Han: "Jag tror det är bäst att vi inte pratar mer"
Jag: "Det var fane mig det bästa du sagt! :D HEJDÅ!"
Han: "Kommer sakna dig, önskar att jag fått kyssa dig en sista gång, hejdå"
Jag: "Vi har aldrig kyssts, och snälla svara inte på detta......."
Han: ”Ok”
Sen har vi inte snackat nått mer :D Jag är så extremt glad :D:D:D::D:D:D::D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar