söndag 15 januari 2012

Alyss

Sorry att jag inte skrivit på ett tag.. Det har hänt så jävla mkt...

Nyår sög...jag och tre av mina tjejkompisar stack till V's fest :) Ni kommer väl ihåg V, som min storebror Andreas hatar att jag är ihop med? :P Ah, vi var där iaf, jafg blev ganska full, rätt fort, Alicia också, haha! Den bruden vet hur man har kul, love ya biaatch! <3 Hannah, och Bettan (Elisabeth Johansson) höll sig rätt nyktra dock, eftersom de skulle göra något annat nästa dag, så de kunde inte va bakfulla, synd för dom! ;)
Men iaf... Andreas dök upp ca klockan 2, aspackad och han och V började typ slåss, båda var hur fulla som helst. Men iaf, sen stack Andreas. V hade as ont, Andreas hade typ spöat skiten ur honom :/ V sa åt mig att sticka och att han aldrig ville se mig igen för att jag var "en äcklig, jävla hora" -.-
Jag, Hannah och Bettan stack på en gång, jag tror Alicia stannade kvar, hon låg i badkaret med nån random kille, har jag hört ;)
Jag var iaf skitledsen, så dom följde mig hem, tvingade in mig i duschen, såg till att jag gick och la mig, sen stack dom. (Sjukt gulligt av er, btw, tjejer!! :* Love you <333)

Nästa dag kom Lizzie med 4 olika filmer, Ben&Jerrys och massa choklad, så vi låg i sängen hela förmiddagen och bara chillade, och snackade om vilket svin V är... På kvällen stack vi ut och åt pizza med Johan Valstedt, Danne och Sofie :)

dagen efter det ringde V och försökte säga förlåt, och ville att jag skulle komma hem till honom så vi kunde "prata", men jag sa åt honom att gå och dö.

Jag och Andreas är äntligen buddies igen, och det är jag glad för och så, men jag hoppas han aldrig lägger sig i vem jag är tillsammans med igen :S

Älskar dig,storebror, u know it <3
Underbara tjejor, älskar er tills jag dör! Forever tacksam <3

V, go fuck yourself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar