lördag 21 januari 2012

Lizzie

Hej alla :)
Vi har fått ett litet problem... Ett ganska barnsligt problem tycker jag. Mino och Alyss bråkar, haha löjligt. 
Om den ena pratar skit bakom den andras rygg, varför bry sig? Alla säger saker hela tiden och det finns ingen människa som är perfekt. Och om man blir sur på personen som snackat skit, ja då ska man nog ta och tänka efter va man själv har sagt. 
Och dessutom, om man får reda på vad som sagts bakom ens rygg så ska man ta det som nått positivt och istället för att bli förbannad så kan man ju faktiskt försöka ändra på sig :) 
Jag vet att jag pratar ganska mycket skit :$ men jag har bättrat mig och jag pratar inte alls mycket längre. Men om nån annan pratar om mig, (alltså nån som känner mig) så bryr jag mig faktiskt inte. Ni kan säga vafan ni vill, och tycka va ni vill. Det är inte mitt problem. 
Men däremot så blir jag sur om nån som INTE känner mig snackar om mig. Hehe.
Och om det fyraaaa personer, två tål inte varandra. Varför ska dom TVÅ göra en sån stor sak av det och försöka sära på allihopa? Antingen så får man låtsas som ingenting (ni är väl inte tre år?) Eller så får man faktiskt räkna med att man kanske inte kommer kunna ha kvar sina vänner, för dom kanske tröttnar och hittar nya :) 
Och min förklaring till att dom inte tål varandra är att dom är så extremt lika. Dom måste typ stå i centrum hela tiden. Därför känner dom sig hotade av varandra. Erkänn löjligt? XD Skrattretande att det har pågått såhär länge! Asså orka ens bry sig. 

Och om nån snackar skit om dig, kaxa inte! Utan bry dig bara inte så blire bättre :) 

Och jag hoppas att ni tre läser detta, och jag skiter helt i eran reaktion bara så ni vet. Och om ni blir sura, så varsågoda :)  Men jag tycker detta har pågått förlänge och det börjar bli riktigt jävla löjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar