lördag 21 januari 2012

Alyss

 Det är ju meningen att man ska tänka  "Cry for cuts and stitches, not bastards and bitches" Men ibland är vissa bitches lite väl bitchiga.
och det är inte ens Mino jag är särskilt sur på längre, det är bara så att jag inte tål personen hon snackar skit om mig med. Är det inte bättre att försvara sina vänner i alla lägen, istället för att gå imellan dom och prata skit om den som inte är med? Då skapar man ju bara ÄNNU mera hat mellan dom två personerna, och gör det svårt för dom att ignorera varandra.

Men från och med igår, skiter jag i personer jag har problem med, och är med folk jag gillar istället, bara för att mina kompisar är med den personen så behöver ju inte jag va med dom, jag kan gå iväg och va med andra när dom är med henne :)

Jag försvarar dom jag gillar (Så länge dom inte gjort något mot mig, eller något jag stör mig väldigt mycket på) Och dom jag inte gillar håller jag mig borta från, så enkelt är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar