tisdag 17 januari 2012

Mino

Ni har väl läst om nyårsskvallret som Alyss skrev om i förra inlägget antar jag? Om inte, så gör gärna det! Men iaf, nyår ÄGDE! :D Som Alyss skrev så hånglade jag en en riktig snygging vid tolvslaget :D Och sen vid fem-sextiden på morgonen körde han ju runt mig i en kundvagn genom typ hela stan! Så jävla kul XD (Dock inte lika kul för mina stilettklackar ;'( ) Vi är extremt lika på jättemånga sätt, har samma humor, o.s.v. Han är gryyym :D Älskar honom verkligen som fan! Och han har sagt att han älskar mig också :'D Vi är perfekta för varandra! Han heter Adrian <3
          Detta är så olikt mig, men jag vill för en gångs skull att vårt förhållande ska hålla riiiiktigt länge. Har aldrig känt såhär förr, inte för någon av dom 15 (eller 17... beror på hur man räknar ;P) killar som jag har varit med. Känner på mig att det här är annorlunda. Visst, vi träffades på en fest när båda var onyktra, men so what liksom? Vi var faktiskt inte så jävla packade ändå, vi var väl lite för upptagna med varandra för att hälla i oss alltför mycket ;) Det var vi glada för på nyårsdagen kan jag säga! Dessutom har vi lärt känna varandra bättre nu, och har inga som helst planer på att bryta upp. Love is in the air! ;D <3
          PS: Vad heter James Bond i efternamn? Har alltid undrat det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar