tisdag 17 januari 2012

Lizzie

Tjohej!
Såg på statistiken att det var mycket fler läsare idag än va det brukar vara..... :D Superduper kul! Hoppas ni fortsätter följa bloggen!
Jag har fått många frågor skickade till min mejl, så jag har tänkt att svara på dom! Jag kommer svara på några varje dag, så ni får ta och kika in ;)

1. Va är det första du gör på morgonen? Öhhh, vaknar antagligen??
2. Är du överviktig? Nej verkligen inte! Väger sisådär 50 kilo :) 
3. Är du HET?! Hahaha... om jag är het? Ja, jag är as het! ;) 
4. Vad äter du till frukost? Det är ju lite olika, men yoghurt och mackor typ. Lite varm chocklad är aldrig fel heller!
5. Hur många gånger har du haft sex? HAHAHA omg. Man hör direkt att du är oskuld ;) Liksom, hur många räknar hur många gånger dom har sex?? Höhö den där frågan var ju bara sjuk! 
6.Va gör du i duschen? Va brukar man göra i duschen?? Jag tvättar håret, kör en inpackning och rakar mig såklart ;) Hihi 
7. Hur ofta dricker du? Alla måste ju dricka för att överleva... Nejdå, jag fattade att du menade sprit! Så blåst är jag ikke ;) Men varje helg typ... Hehe..... :$
Svarar på fler frågor imorgon, pusshej! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar