måndag 30 januari 2012

Lizzie

Kul att ni kollar varje dag även fast vi inte är så bra på att uppdatera... Vi ska försöka bättra oss, lovar! ;)
Min dag idag... Ja hur ska jag beskriva den? Jo, måndagar suger kuk. Vi har typ inga raster alls! Vi börjar dagen med en 90 min NO... Woho toppen! -.- Fysik äre också, det är så sjukt tråkigt och jag fattar inte ett skit. Yeah!
Men iaf utanför bussen idag så var det ganska isigt. Och där kommer jag med mina höga klackskor och halkar så klart och ramlar rakt på röven! Alla runt omkring gapskrattade åt MIG. Dog lite där.
Men vill ni höra nått som är mer pinsamt än det?! Jo en tjej, Linn, hade på sig vita byxor idag.... Också fick hon mens, så det blev en stor röd fläck på byxorna, så äckligt! Haha! Shit va vi skrattade, höhö xD
Så ett tips, håll koll på när din mens kommer så hörs vi sötnos! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar