söndag 27 november 2011

Mino

Gomorriiis alla morgonpigga gullungar! ;) ...Fast jag är astrött... tagga skola! Not :P Jag orkar verkligen inte gå idag, funderar på att bli "sjuk". Men det blir nog inte så mycket med det, för idag var det nåt jävla prov som stod på schemat -.- Asså den läraren är värsta peddo, stirrar på mina bröst och typ slickar sig om munnen! Uuusch! Fast det skulle jag ju i och för sig kunna utnyttja till min fördel nu när vi har prov... Det skulle ju kanske inte vara SÅ farligt, och det kanske är värt det om jag får bra betyg utan att behöva plugga :) Får fundera vidare på det. Går väl till skolan idag i alla fall dårå. Senare efter plugget sticker jag nog till en kompis, men vi får höras sen! Försöker ju uppdatera så ofta som möjligt här, så att ni inte blir uttråkade. Hoppas ni gillar bloggen, för ni betyder verkligen jättemycket för mig och alla oss! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar