måndag 28 november 2011

Mino

Asså guuuud va blåst man kan vara! :P Man bara liksom woohoo hur har du det med hjärnan egentligen?! ;) Det var en fettotjej i skolan - värsta bitchen är hon! Lizzie och jag gick förbi henne i korridoren, vi hade väl ganska korta kjolar och rätt höga pumps, och det var ändå inte sådär slampigt eller vad man ska säga, det var bara skitnyggt. Men iaf, vi gick förbi henne i korridoren, och när vi typ var en eller två meter framför henne, "viskar" hon till sin töntiga kompis typ: "Hoppla, direkt från horhuset ser man!" Och jag bara vände mig om, gick fram till henne, petade till henne i pannan med långfingret och sen pekade jag fuck you. Jag svarade högt "Hoppla, direkt från biggest loser ser jag, fast det gick visst inte så bra!" Alla i hela korridoren började skratta, och hon bara sprang iväg och grät den jävla pussyn. Hahaha så jävla ÄGD! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar