måndag 28 november 2011

Lizzie

Nu har jag skämt ut mig....... ?
När jag kom hem så stod det tre gubbar utanför vårt hus och greja med massa stenar. Klart man börjar undra liksom??
Jag: "Asså vafan gör ni med våra stenar? Försöker ni tjuva dom eller?"
Gubbe nummer ett (värsta fettot, måste typ väga 200 kilo....) "Hahaha, nej lilla du! Vi kom precis hit med några nya och därför försöker vi bygga på stenmuren som inte är riktigt klar"
Jag: "Öh? Tror du jag är så jävla dum? Vi har aldrig ens haft någon fucking stenmur. Åk härifrån innan jag ringer polisen" -.- (asså jag vet att vi har en stenmur, jag sa så bara för att få dom erkänna att dom tjuvar stenar från oss)
Gubbe nr 2. (gamlingen): "Men fan, ring då!"
Jag: "Eller så sticker ni härifrån! Då blir allt mycket lättare. Och ni skulle bara våga tjuva fler stenar...... "
Fettot: "Men då blir din mamma inte glad, hon har betalat oss för både dom nya stenarna och för att vi ska bygga klart muren"
Jag: "HAHA, sure! Tror inte mamma skulle betala er för att tjuva våra stenar -.-"
Gubbe nr 3 (Fucking indian) han såg ju ut som det, seriöst? Haha! iaf indianen: "Äsch vi kommer tillbaka imorgon igen när din mamma är hemma"

Sen när mamma kom hem så berättade jag detta för henne å då blev hon asförbannad! kan ni fatta det? Och hon bah: "Jag betalade dom för både stenarna och för att dom skulle bygga klart stenmuren!" Liksom, hur skulle jag kunna veta det? :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar