måndag 28 november 2011

Mellanie

asså förlåt men jag kan bara inte släppa de här med pig face och det verkar även som att inte han kan släppa mig, just för att han ringde mig!!!! jag visste inte vad jag skulle göra så av nån anledning så svarade jag -.-
Jag = M
Han = P (pig face)
M: hej de e Mellanie
P: tja Mellan jag undrade bara hur det går med dina brutna naglar??
M: jag har bara en bruten nagen.. (asså hallå kan han inte läsa messen eller??)
P: ja juste så va de ja. men jag undrade bara ifall vi kunde ses imon jag har en liten överraskning till dig kan man kalla de.
M: asså jag vet inte jag tror att jag ska till..eh...mormor då.
P: okej.. men de gör inget vi kan träffas dagen efter de.
M: jaha men va bra då, okej men jag måste bara kolla med mamma först så att vi inte ska göra nåt annat.
.......
.......
P: men gö de då.
M: men asså hon e inte hemma nu.
P: okej, men messa mig när du vet.
M:.... aa visst.....
P: hej då
M: ciao. (omg ciao kunde du inte komma på något bättre)
ja så gick våran lilla konversation till och jag kommer antagligen vara tvungen att komma på världens bästa ursäkt till i morgon så om ni kommer på nåt bra så får ni gärna tipsa mig, okej ha de bra så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar