söndag 27 november 2011

Lizzie

VÄRSTA DAGEN I MITT FUCKING LIV! :'(  ÄR I ALLA FALL HEMMA NU. MEN SKA BERÄTTA FÖR ER VAD SOM HÄNT. VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!
Jag gav adressen som jag fått av big packet till taxichauffören. Han tryckte in det på GPS:en också började han köra. Det var kolsvart ute, så jag hade ingen direkt koll på vart vi va påväg. efter typ en kvart råkade jag somna. Jag vet inte hur länge jag sov men jag vaknade av att chauffören sa att vi va framme. Bilen stod stilla, han hade parkerat den. Jag klev ur. Jag var lite yr i huvet efter som jag sovit precis. Innan jag han blinka så var bilen borta.  Då börja jag se mig omkring. Det var bara träd överallt. Förutom ett litet hus då. Det såg gammalt och övergivet ut. Jag tänkte inte så mycket på det, utan började gå mot huset med big packets muskler i tankarna. Jag funderade över hur han såg ut utan kläder...... Och det skulle jag säkert få reda på. Trodde jag.
Jag knackade försiktigt på dörren. Ingen öppnade. Jag knacka igen och ropade: "Hallå? Bick packet? öh.. Mena.... fuck...... vad heter du?" Jag var så förbannad över att jag sagt en sån idiotiskt grej så jag märkte inte att någon smög upp bakom mig.
Två kraftiga händer tog tag i mig och tryckte ned mig på marken.
"Jaså du kom ändå?" Skrattade han. "Trodde fan inte du va så dum!" Jag förstod inte vad han menade. Men ett svagt illamående kröp fram. Steg närmade sig. Och tre killar till kom fram. Jag såg upp i mörkret. Ingen av dom var Big packet. Jag förstod inte vad som hände. Vart var min älskling?!!
Jag försökte resa mig, men blev genast nedtryckt igen. Och det var inte särskilt löst heller. Va höll dom muskelkillarna på med?
En av killarna öppnade sin äckliga käft: "Vi såg dig inatt, du är jävligt het du"
"Tack!" Sa jag och gav ett flörtigt leende.
Den tredje killen knuffa lätt till han som smugit sig upp bakom mig. "Ska vi dra eller?"
Sen somna jag????
Jag vaknade upp i en körande bil. i bagagen. Jag kände i en av mina fickor. Min mobil var borta. Jag tryckte ned handen i min ena vita sko. Där min andra mobil låg. Jag gick in på facebook för att ha något att göra.
Bilen stannade och bagageluckan öppnades. En av killarna lyfte ut mig. När han såg att jag höll mobilen i handen så ropade han genast till sina kompisar: "FAN! DEN FITTAN HADE EN EXTRA MOBIL! SNUTEN KOMMER KOMMA NÄR SOM HELST!!" Jag såg oförstående på honom. Killarna kastade sig i bilen och jag bah: "Men hallå? Ska ni bara lämna mig här???" Dom svara inte utan körde iväg. Då börja det regna. Mitt hår blev helt JÄVLA FUCKING LOCKIGT! Och sminket bara rann! Ville bara dö! Min jävligt dyra designerväska blev blöt både på insidan och utsidan för jag hade inte stängt den. Jag såg mig omkring. Jag var mitt ute i skogen.
I ren panik började jag springa. Jag snubblade över kvistar och rötter, det gick hål på mina snygga jins och hela jag blev helt LERIG!
Tillslut så kom jag ut till city i alla fall. Då tog jag en taxi. Han körde mig hem utan ett ljud. med ett LEENDE PÅ LÄPPARNA! HAN SKRATTA ÅT MIG!!!! Jag funderade på hur det skulle kännas att ta självmord....
Men nu är jag hemma iaf. Och jag är jävligt förbannad för att big packet inte var hemma.Bara hans skumma kompisar :( Vi hade ju bestämt en tid ju!! :'( </3  ÅHHH JÄVLA SVIKARE. Och jag ser hemsk ut! Kan det bli värre??? Nu fattar ni varför jag skrev varning för känsliga läsare. Förstår att ni verkligen kan leva er in i min situation. Tänk att stå ute när det börjar regna! Och känna hur sminket bara rinner? Det är så HEMSKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar