söndag 27 november 2011

Lizzie

Godmorgon alla söta! Vakna precis. Festa ju hela natten så jag är lite bakis idag. Berättade ju för er vad som hände inatt, hoppas ni läst det ;) Hihi. Har så jäääääävla ont in my head! FUCK! 
En grej jag verkligen inte fattar är varför många bloggar har massa reklamer ? Vår blogg har inte det ju! :O Fast jag tycker det är mycket mysigare så som vi har. Myys. När man läser vår blogg så tänker man liksom: "oj detta är ju en sån där myyysig tjejig blogg! Denna måste vi följa!" Hoppas jag? :S Men bara det inte kommer reklam helt plötsligt. fast det är ju lite coolt med bilder som rör sig? Då ser sidan lite magisk ut :O Vet inte hur jag vill ha det...... bajs. 
Men nu ska jag sätta på mig myyyys kläder å krypa ner i soffan och se en film med en go kompis! Pussar och kramar! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar