söndag 5 februari 2012

Mino

Det var längesen jag bloggade nu, hoppas ni förlåter mig för det! <3 Jag har varit så upptagen...
          Nu har ju skolan hållit på i några veckor efter lovet, (har dock missat en stor del av det) och snart är det lov igen! Yeyy! :D Men först blir det tre prov... usch :P Det kommer gå ungefär lika bra som med min läppförstoringsnål som jag köpte på nätet - alltså inte speciellt bra... Det stod att man skulle sticka sig i läppen och spruta in det på fyra ställen, å asså OMG så jävla ont det gjorde! Doooog typ :O Och sen skulle man smörja in läpparna med någon äcklig gelékräm och vänta i en kvart innan man skulle tvätta bort det. Och gissa vad som hände då? Jo, såklart så gick det inte att få bort det, utan det hade stelnat och fastnat på läpparna, och klistrat igen munnen så att den inte gick att öppna. (Jag hade ju suttit och andats genom näsan hela tiden medan jag väntade.) Så då fick jag ta balsam och en smörkniv och stå i slipa och trycka och försöka få isär läpparna i tjugo jävla minuter innan det var borta!
          Och efter ca en timme, som om allt annat inte var nog, så hade läpparna svullnat och blivit helt rödlila, och värkte som in i! Sen gick jag och la mig, och när jag vaknade vid fem på morgonen av att det gjorde så ont och gick ut i badrummet, såg jag att läpparna var mörklila och blödde på flera ställen, blev assrädd! :O Ringde till sjukhuset och grät, men dom sa att jag skulle ta en värktablett och gå och lägga mig igen... så jag gjorde det. Vaknade igen efter några timmar, och läpparna var ännu större. Jag mådde så jävla illa att jag spydde som en gris.
          Så då fick pappa köra mig till sjukhuset och jag fick ta en massa prover och grejer. Det var tydligen nån sorts allergisk reaktion eller förgiftning eller nåt från läppförstoringen :( Så nu har jag gått på penicillin i en och en halv vecka, och varit hemma från skolan. Skönt just det i och för sig, att slippa skolan, men jag har mått riktigt dåligt hela tiden... inte kul :( Fyfan säger jag bara, jag ska fan stämma det där företaget som jag köpte det av! -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar