fredag 3 februari 2012

Lizzie

Chachaa :*
Mitt biobeskök med den söta killen gick inte så bra.... Det slutade med att jag fick en hel popcorn grej över huvudet :( Fast det hela var lite kul ändå ;) Hade skrivit ett jätte långt inlägg om det hela nyss, men så dampade datorn så allt försvann :O </3
Men såhär var det:
Vi var lite sena, filmen hade precis börjat så vi smög in. Vi hade platser näst längst fram i mitten. Biografen var nästan full. Jag satte mig ner först, också skulle han gå förbi mig, men jag råkade av misstag sträcka ut foten.... Så jag la typ krokben på han! :O Så han bah typ ramlade där och jag började såklart gapskratta och alla andra med XD Han blev helt röd i ansiktet och satte sig generat ner.
När vi sett en bit på filmen, kanske en halvtimme eller nått, så råkade klumpiga jag välta ut min läsk över han. Och han ställer sig upp och skriker: "Vafan håller du på med?!" Jag blev ju skiträdd för han var så jävla fucking förbannad :(
En annan kille reser sig upp: "Och vafan håller DU på med?! Vi försöker se filmen!"
Min dejt: "Oj, jag tror du blandar ihop mig med nån som bryr sig. Hon där (pekar på mig) tömde en hel jävla mugg med läsk över mig!" Alla i biografen börjar viska typ: "Kan han inte hålla tyst?" "släng ut han, nån" "Jävla äckel" Osv.
Jag till söta killen: "Det är nog bäst att du går..."
Han: "Men durå?"
Jag: "Jag vill se klart filmen"
Han: "jävla hora" också tömde han alla sina popcorn över mig och stack -.-

Just nu myser jag med mamsen. Vi ser på en film och jag har på mig min zipperall (bild på den jag har kanske kommer sen) Jag brukar inte vara hemma på fredagar, för jag tycker att fredagar är riktiga festdagar! Men jag har haft feber idag så jag orkar inte gå ut :/ Aja det är myyyys att vara hemma också!
Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar