söndag 19 februari 2012

Lizzie

Hej. Just nu är jag inte glad.
Intressant? Nej inte direkt.
Det är nått fel på den här jävla bloggen, jag kan inte kolla statistiken så jag vet inte hur många som läser varje dag. Sjukt störande.
Sen är det lite kaos i mitt liv. Mamma och Pappa har precis tagit ut skiljsmässa. Woho toppen. Eller?! Pappa har skaffat lägenhet långt nere i Skåne och han vill att jag ska följa med honom och starta ett nytt liv där tillsammans med honom, menas mamma vill att jag ska stanna kvar i Stockholm med henne och fortsätta som vanligt. Skåne ligger ju en bra bit ifrån Stockholm.. Så jag vet inte hur fan jag ska göra. Asså jag orkar inte! Om jag följer med pappa så kommer jag ju sakna mina vänner något så otroligt! :( Så det blir nog att stanna med mamma. Vill ju inte förlora mina vänner dom är ju som en andra familj<3 Men pappa kommer ju bli jävligt besviken på mig och det vill jag ju inte :'(
Ett ord, Fuck my life, oj det var visst tre.
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar