söndag 12 februari 2012

Lizzie

Hejhej! Brukar ni se på gladiatorerna? Isf, äre bara jag som tycker att visa av dom är jävligt sexiga?! ;O Men dessa muskulösa kropparna och allt, (snackar om killarna, så att ni inte tror att jag är lebb eller nått!) Jag smälter när jag ser dom för dom är så jävla HETA. Ett stort plus till programmet för att killarna inte har några tröjor på sig.. Hihi typ dregglar lite när jag ser dom ;) Men det är jag knappast ensam om! Pffft Alyss ;) Haha! Nej men seriöst några har ju så sjukt snygga kroppar t.ex. Toro som lätt är den snyggaste av dom tycker jag! (a) Han skulle man bra gärna vilja dejta, hihi ;*

Bilder på snyggaste! Bild 1, Prime till vänster och Toro till höger. Bild två är på bara Toro.
Ha en fortsatt bra kväll! Och tagga skola imorgon ;) Pussgodnatt :*


              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar