fredag 27 april 2012

Sluta tafsa nu va

LIZZIE Jaaa äntligen kommer jag in på bloggen igen! Wohoo :D Ser att tjejerna varit dåliga på att uppdatera, men asså det har ju hänt så mycket osv. Om ni följt så vet ni säkert :/ Jag tänker inte prata mer om det nu.. Utan ska endast prata om min dag och va jag ska göra ikväl.. Haha intressant? Vi får väl hoppas det ;) Asså idag hände nog det värsta på länge, min LÄRARE tafsade på mig! Han är typ 60 år, usch! Han är äcklig och hans andedräkt är vidrig. Så här gick det hela till: Jag var I klassrummet och höll på att plocka ihop mina saker och helt plötsligt står den där fucking äckelgubben precis bakom mig och VISKAR i mitt öra, "behöver du hjälp?" jag blev as rädd och tappade mina grejer på golvet -.- så jag böjde jag mig ner för att ta upp dom, och då känner jag hans hand på min perfekta röv! Asså VAFAN?! DÖÖÖÖ GUBBE DÖÖÖÖ! Asså det här är till alla äckliga och fula killar där ute. Även om en tjej är jävligt het som jag, så ska man inte TA på henne! För om ni är fula så blir tjejen äcklad. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar