onsdag 11 april 2012

Mino

TjaTja bloggen! Jag vet att ni älskar oss alla fyra... och jag förstår er, vi är underbara. Vad har ni gjort i påsk då? Vi tjejer hade lite fest i min lägenhet i lördags. Det var bara vi, för vi orkade inte dra dit några fler. Fast Alyss drack såklart ingenting, eftersom hon är gravid. Hm... ja det har ni ju fått ta del av här...
          Typ alla mina pengar går åt till henne och barnet som hon bär på... Hon försöker insistera på att jag inte ska lägga ner så mycket tid och energi på henne. Men jag kan inte låta bli. Jag kan inte lämna henne när hon behöver mig som mest. Dessutom mår hon ju jättedåligt nu efter att hennes föräldrar kastade ut henne och sårade henne med sina hårda ord... seriöst, vad är dom för sorts människor?? Hon är ju för fan deras dotter! Och så gör dom såhär mot henne... fyfan. Fattar dom inte att man ska ta hand om sin dotter, stödja henne, inte överge henne bara för att hon inte gör precis som man vill.
          Nej asså... det här känns bara som en jävla dålig dramafilm. Fast det här är verkligheten, inte nån film med spännande handling och ett lyckligt slut. Graviditeten är inte som Bellas i Breaking dawn, inga vackra vampyrer, inga coola varulvar, inget blod och inga gripande kärleksscener... nej, här finns bara den kalla, spruckna, känslolösa verkligheten. Inga djupa, insiksfulla repliker, bara ord... tomma eller sårande. Cold fucking reality...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar