fredag 6 april 2012

Mellanie

Nu tänkte jag summera lite vad som har hänt sen sist, det var ju ett tag sen. Har saknat er! Ska försöka få med det viktigaste för var och en av oss, och hoppas att ni tycker att det är intressant! 


Jag (Mellanie)
Failade rätt så hårt på fyllan sist... hamnade i sängen med min värsta fiendes pojkvän :S Minns inte sådär jättemkt men det blev kaos på Facebook om det sen. Allt hamnar ju förfan på Facebook nuförtiden! -.- Hatar folk som måste bråka och kaxa och allt möjligt på fb och så vågar dom inte säga ett skit irl! -.- Men efter det lilla "misstaget" (SKÖNA misstaget ska jag kanske tillägga, för han var riktigt jävla bra kan jag säga!;) ska jag nog ligga lite lågt. (Fattar ni? Ligga! Hahahahaha XD)
          Asså jag borde inte dricka alkohol! Förra månaden slutade det med att mitt hår blev färgat blått av mina kära vänner... -.- Fick färga över det med svart eftersom det inte gick ur. FML.


Lizzie
Hon har precis tagit bort gipset på benet som hon bröt när hon ramlade ner från en trappa. Det är tydligen jävligt skönt men konstigt på samma gång... Förutom det så vet jag inte riktigt... eller jo, en sak: våran läskiga engelskalärare tafsade på hennes röv och typ viskade att hon var sexig! Uuuusch! Det värsta är att han typ snart är pensionär och dessutom bryter på ryska eller nåt... :S


Alyss
Ni som har följt bloggen vet att hon är gravid, och hon skrev ett inlägg för en månad sen (precis när hon hade fått reda på det) om det där hon spekulerade kring abort och sådant där... nu förstår hon inte ens hur hon kunde överväga att ta bort barnet. Hon mår illa vid blotta tanken på att skada honom/henne. Hennes pojkvän (som är barnets pappa) stöttar henne, men han jobbar mkt  (för att få in pengar till barnet) så Alyss bor hos Mino nu som har en egen lägenhet. Det gör hon eftersom hennes föräldrar kastade ut henne när hon berättade om graviditeten för dem. Hennes mamma skrek åt henne att hon var en värdelös hora och att hon själv skulle ha gjort abort när hon väntade henne... Så ni förstår nog hur Alyss mår just nu. Riktigt jävla dåligt, hon är typ deprimerad... tänk er allt detta samtidigt som ni är med barn! Fyfan :'(  


Mino
Mino gör allt för att ta hand om henne. Hon missar en del skola och riskerar sina betyg - och kanske sin framtid - för henne och för barnet. En sak är iaf säker: det barnet kommer att få en bra extramamma. Mino måste vara den underbaraste och mest godhjärtade, osjälviska människa som vandrar på denna jord. Hon förtjänar det bästa. Hon är nog den av oss som står närmast Alyss, så det här är nog minst lika jobbigt för henne också. 


Jaa... herregud vad mycket det är just nu asså... See ya babes <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar