lördag 10 mars 2012

Mino

Nu har vi inte bloggat på en evighet känns det som! Förlåt för det, vi ska bättra oss, jag lovar! <3 Jag orkar inte berätta allt som har hänt sen dess, men lite ska ni allt få ta del av. Det har varit väldigt mycket den senaste tiden för oss allihopa... både bra och dåligt. Här är en snabb lista, eftersom jag älskar listor:

1. Mellanie var full, och då färgade jag och några till hennes hår knallblått! Det har fortfarande inte gått ur, så hon kanske måste färga över det med svart för att det ska försvinna ordentligt! Snacka om att vi har skrattat! Hahaha XD

2. Min kusin Wille körde mc... han kraschade, och flög flera meter... och dog :'( Så jävla hemskt! Han var en helt underbar person, R.I.P. William, saknar dig som in i helvete :'( <3

3. Alyss har fått reda på att hon är gravid... hon är funderar på om hon ska behålla barnet eller göra abort... hon vill verkligen inte ta bort det, men hon ska prata med pappan - som faktiskt är hennes pojkvän, vilket är ett plus - om det, och se vad han tycker. Jobbigt för henne iaf, hon mår inte alls bra just nu.

4. Lizzie halkade i en isig trappa och bröt benet :( Så hon har en gipsat ben och hoppar runt på kryckor numera. Usch vad mycket skit som händer nu känner jag.

5. En bra sak som har hänt är faktiskt att jag var med i en sångtävling i skolan... och guess what?! Jag vann! :D Superkul, jag fick en hel del cred för dom tyckte att jag sjöng med känsla liksom, och har en helt grym röst såklart! :D Jag är awesome!

Det var nog det viktigaste iaf. See ya! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar